Redy, set, GO!

Nu är det snart dags att bege sig från detta ställe och detta kapitel i mitt liv, blir interesant se vad livet har att erbjuda mig nu. Känner att efter 2 säsonger uppe i nordligaste norrland. Med boende med säng och tillfälligt utrymme, börjar få en att sakna ett hem. Säsonger till all ära men nu söker denna tjej ett jobb och ett hem någonstans man hör hemma.
Känner mig nyfiken på vad mitt liv har att erbjuda i framtiden var mina vägar kan leda, känns som att jag kan hamna och göra vad som helst, kommer misslyckas och falla men kommer också lyckas och få njuta :)
Då man är på ett ställe i 3 månader så känns det verkligen som ett kapitel, nu börjar nästa.
Titel: Time Out!
Jusst precis vad jag skall ta en time out, dra utomland må gott shoppa, min eviga passion, och min garderobs eviga plåga. Samt kan inte göra mig av med skor, lagras och lagras. Är nog dags kanske försöka sälja de oanvända?!
Jag skall stanna upp andas och se vart jag vill gå.
Jag är så glad att jag fått kontakt med en gammal klasskompis igen, Becca, saknat att umgås med dig ditt charm troll. Nu utlandsresa hell yeah! ;)
To Do:
19-20/9 Städdagar på jobbet
19/9 Personal häng med några aktiviteter samt personal middag på kvällen
Åka hem på tisdag(21/9) eller onsdag (22/9)
Fixa denna blogg ser fördjävlig ut jusst nu
Fixa pass
Fixa mitt tillfälliga rum hoss mina föräldrar
FIxa min garderob
Fixa biljetter till utlandsresa
Träffa mina nära o kära familj o vänner
Har endel att göra nu i min kalender!
Varit på resande fot av och till nu de senaste 8 månaderna ska bli skönt stå stilla ett tag.
Lämna ditt förflutna o se din framtid med en vinnande blick dags att göra allt av det du har ta tag i det du vill
och allt är möjligt! Redy, set and Go!
Försökt Fixa Mellanrum Men det verkar inte vilja fungera ursäkta för det men hoppas det går läsa endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0