Hurt..

Varför skall smärta finnas jo annars skulle inte glädjen kännas lika bra det är som att det alltid måste finnas motsattser, liten stor, smal tjock, ledsen glad. Kärlek, hat.

Jag får känslor på tok för fort hatar det varför försätter jag mig i denna sitts så ofta jag faller, sen är jag uppslukad och all tid går åt denna person vad får man tillbaka, man har ett hopp och förhoppningar och man längtar efter svar då svar alldrig kommer känns det som att en liten del av en försvinner vad?
Förhoppningarna rasar, sen då man väl hör av personen så får man ine höra svar på det man ville ha svar på utan ett onödigt och konstigt sms. Varför försätter man sig i denna sitts om och om och om igen och känner sig sårad då personen i fråga inte verkar lika intereserad som du trodde. Du ger upp och känner att ää va fan skit samma sen hör dom av sig pratar med en får en att falla igen du tänker och känner okejdå nu är det lungt. Samma sak igen och ingen...

Vill hem hem till mina föräldrar få krama om dom få träffa min sysster och bror mina brorsbarn och vovvarna :)

samt endel vänner gud vad jag saknar att va en liten ungjävel ibland gå på gymnaset bo hemma va läss på att bo hemma hehe :P

Jobbigt vara så ensam och känna sig missplacerad och inte känna sig hemma!

Spessielt nu då jag mår jävligt illamående och yr och bryter ihop och gråter hela tiden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min vän! Nu var det alldeles för länge sen vi pratade igen.. men snart är du väl hemma? Ville bara säja att jag saknar dig Emelie! Hoppas att du har det bra! Hör av dig när du kommer hem. Kramar Veronica

2010-09-12 @ 00:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0