Lite tankar..

Lite Tungt Ämne Så Här En Måndags Kväll Men Alltid Lika Nyttigt O Viktigt.

"Ångra Inte Nu det du gjorde i det förflutna för då kommer du ångra i framtiden det du inte gjort nu för att du var så upptagen med tänka på vad du gjort fel." Emelie Lindkvist

Önskar att jag den dagen jag dör kan se tillbaka på mitt liv och tänka gud vad jag är nöjd med mitt liv vad jag åstakommit och varit med om istället för att tänka på allt jag inte hunnit.

Min farbror kännde så då han blev sjuk att han var nöjd med det han åstakommit och gjort, o känns endå skönt att veta det att han hadde hafft ett bra liv och att han kunde dö o känna sig nöjd låter så knäppt hur kan man vara nöjd med att dö men ibland har man inget val och då är det bara inse att det händer och istället för att ha ångest över att man ska gå bort så är det bättre att ta vara på den tid man har och känna sig glad över sig själv och sitt liv.  Menar inte med det att man inte ska ha ångest hoppas ni förstår hur jag menar svårt förklara, jag vet bara själv att jag är duktig på att fasstna i ångesten och inte se det bra vilket är synd man missar o förlorar så mycket, för vissa saker går inte att ändra så egentligen borde man försöka se det som att det har hänt kan inte ändra på det men vi tjejer är experter på att inte ta den enkla vägen ^^

Ne nu måste jag sova fick bara upp tankarna o mitt "visdomsord" då jag stod i duschen så var bara rusa till datorn och skriva ^^ annars försvinner det bra upplägget. hehe =)

Min Farbrors bortgång har öppnat många dörrar för mig dels att det kan hända när som helst med vem som helst så är så viktigt att njuta och visa dom man älskar att man älskar och uppskattar dom. Så något gott med det onda har vetat det men alldrig fått känna på det så man riktigt fattar det förens nu. Finns alltid så mycket man vill säga till dom.




Så Ta Hand Om Dina Nära O Kära O Visa Dem Din Kärlek.
Kramar på er :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0