Examen.

Ja eller vad man skall säga :P nu är jag då utbildad kock och kallskänka men det gör mig inte till kock helt och hållet saknar lite mer arbetslivserfarenhet för att vilja säga att jag är kock och stå för det.

Men känns skönt nu börjar då mitt sökande på jobb mitt liv vd jag vill göra =) finns mycket jag vill göra i dett liv är bara att hitta vad jag vill göra nu och vad jag kan göra nu! Möjligheterna som finns, har det bra bor hemma och skulle kunna sätta mig ner och skriva en novell om min uppväxt har husrum och mat ingen lön men det vore ett bra tillfälle då jag inte är uppbunden till nått eller nån så egentligen kan jag stanna upp o göra det om jag vill men att leva utan pengar är jobbigt, för att jag inte är van. =)

Jag vet inte vad jag skall säga riktigt hafft det tungt ett tag men börjar sakta vända hoppas bara att jag orkar med att gå framåt. :)

Ha det bra och snart är det ju advent äntligen dricka glögg och risgrynsgröt blir myst! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0