Solig dag...

Vaknade med huvudvärk hafft ont i huvudet i 3 dagar nu inte kul men var bara dra sig upp och göra nå mat så man kunde ta en tablett och sen kunna ta sig ut och gå så ryggen och axlarna skulle bli bra men det blev dom inte så min pojk fick masera mig igen stackaren får massera mig jämt. Men var endå grymt skönt att gå ut och gå gick förbi min morfars grav och kollade rensade bort lite löv. Sen hemska saker råkade se på nån gravsten där det bara fanns ett datum hemsk det ska vara att ens barn dör efter några timmar eller några dagar. Ursh!! hemska tanke. Sen kunde man inte låta bli att tänka på min bortgångna farbror gått 1,5 år nu sen han gick bort i canser inte ricktigt gått in än att han är borta.
Blev många tankar skönt att det var en bit att gå hem så man fick rensa tankarna var skönt att vara ute och gå och jogga lite. Var skönt att få sitta i solen och suga i sig lite posetiv energi.
For som vanligt och handlade som alltid då vi är med varran hehe ^^ lite mat och dyl så jag gjorde en god maträtt med kokosmjölk grön curry pasta, koriander o räkor. på ett ungefär blev gott smakrikt =)
I torsdags så var vi och köpte ett nytt men begagnat matbord, skönt att slippa barbordet =) blev fint och bra!
Ne nu ska jag ta och göra nått baka eller något annat gott :)
Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0