Jobbigt...

Att man ska vara så skadad av gammla skolor så att så fort man kliver in i en klass så får man ångest och det blir jobbigt för att man vet inte vem man måste vara för att bli respekterad, uppskattad eller omtyckt. Va dig själv! Tänker jag men man går endå o känner att fan jag gjorde fel nu tycker alla man är knäpp eller varför sa jag sådär eller varför har jag en åsikt som står ut ur mängden? men att ens tänka så är dumt. Har man ingen egen åsikt som man kan stå för så vad har man då ? man måste ju vara sig själv, jag är mig själv sen ångrar jag det för att det alltid varit fel det jag tyckt i andras ögon. Tänk så skadad man kan bli, av det förflutna förhoppningsviv så kan jag försöka omvända min osäkerhet till säkerhet. Får hålla tummarna annars blir mina 7 månader på denna utbildning jobbiga.

Kan det inte bli sol så man får lite posetiv energi att ta kraft från.

Det som också är lite jobbigt är hur känslosvackor kan förändra en så mycket, i början av utbildningen var det jobbigt som f*n, sen gick det bra sen denna vecka har jag fått en känslosvacka som förstör.

Ska bli skönt att få fara hem till luleå till min underbara pojkvän bara rå om varandra! :)


Ps Har ni bara något elakt att säga så säg det inte alls, annars så får ni gärna komentera på mina inlägg :) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0