Äntligen tillbaka

Lite information om min jobbiga vecka som jag hafft...
Till skolan och "livet" legat sjuk med någon underlig mensverk som gav mig verk i hela kroppen vilket ledde till att jag fick spy vilket ledde till att jag blev sängliggandes halva onsdagen hela torsdagen och större delen av fredagen. Då andreas kom förbi mig på onsdagskvällen så klarade jag knappt att vara vaken för att kroppen var så slut fasst jag sovit i några timmar, försökte gå upp men slutade med att jag ville svimma, så var bara lägga sig och sova och sen vakna för att försöka trycka i sig en piggelin för att sova ytterligare. Samt hadde migrän tisdagen och min mage la av då jag legatr i 4 dagar pricken över i:et var att få ett känslomässigt sammanbrott och bli ledsen över allt möjligt, inte bara kroppen som tar stryk.Tycker synd om min karl som får se mig i sådant tillstånd är alldrig kul se sin älskling lida!


Men nog pratat om det =) äntligen på fötter och har fått gjort min csn ansökan och fått fortsätta på utbildningen, fick ansvara för restaurangen idag så var duka upp samt göra sallader och ta emot gäster vilket var trevligt mycket att göra och hålla reda på vilket jag trivs med så var kul, samt att få träna att möta personer och försöka att inte vara så blyg.

Träffade veronica och pratade på längtar tills vi ska göra slingor på mig och längtar tills vi festar igen eller har en helhärlig dag på stan eller i lägenheten vi tjejer :) men också vi fyra. Vi drog och köpte saker på systemet inför midsommar ska köpas lite till senare =) Hoppas på bra väder ska bli så kul! =P
Ha det så bra nu alla!



Älskar dig min underbaraste!
Vill alldrig vara utan dig,
vill ha dig nära varje dag var eviga minut,
det är du som gör mig hel.

(jag hjärta du)

Kommentarer
Postat av: verran

Svar: Jag det lockiga håret blir nog en utmaning, men det gillar vi ;) hehe! Absolut ska jag klippa och färga dig - I'm your personal frisör ;D

2009-06-17 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0