Älskade syster!

En syster är någon som alltid finns där för dig och alltid älskar dig oavsett hur du klantar till det,
en person som finns för dig och alltid kommer finnas där för dig ni må inte alltid förstå er på varrandra men där finns hon som en klippa att ta tag i då allt bara rasar ihop. En person man ser upp till och som man älskar vilkorstlöst.
Så är det iallfal för mig då det gäller min sysster jag älskar henne och försöker finnas där fasten jag inte vet vad jag skall göra för att hjälpa, en person jag vill umgås med och ha kul med en person jag älskar och beundrar!
Jag beundrar hennes glöd att fulfölja ideer att kunna vara glad, stark och kunna gå sin egen väg.
Min syster är min inspiration och min ängel!


Tack för att du finns där för mig då jag är glad, lessen och förvirrad. Då allt går emot finns du där!

Älskar dig min sysster!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0